Grupa Historyków ,,W poszukiwaniu przeszłości":
Zadaniem członków tej grupy będzie zebranie rzetelnych informacji na temat przeszłości Brąswałdu. Jest to szczególna miejscowość na mapie Warmii, bowiem wiążą się z nią znane i cenione osobistości tego regionu. Po zebraniu informacji o historii wsi, sporządźcie notatki, które posłużą do zredagowania historycznej części folderu turystycznego na temat Brąswałdu. Notatki przekażcie grupie redaktorów.
Źródła, z których możecie korzystać to:
Grupa Przyrodników ,,Odkrywcy natury":
Zadaniem członków tej grupy będzie zebranie informacji na temat wszelkich aspektów związanych z przyrodą Brąswałdu. Warto przyjrzeć się położeniu geograficznemu wsi, roślinności, bytującym tu zwierzętom, zbiornikom wodnym. Zwróćcie też uwagę na walory przyrodnicze Brąswałdu pod kątem atrakcyjności turystyki pieszej, rowerowej i wodnej. Zredagujcie notatki, które przekażecie grupie redaktorów.
Źródła, z których możecie korzystać to:
Grupa Wywiadowców ,,Ciekawostki o mieszkańcach dawnych i obecnych" :
Członkowie tej grupy mają za zadanie poznać osoby, które w przeszłości i obecnie są związane z wsią Brąswałd. Sylwetki tych ludzi będą przedmiotem Waszego zainteresowania. Z osobami aktualnie żyjącymi w tej miejscowości możecie przeprowadzić krótki wywiad. Informacje, które pozyskacie, będą stanowić część naszego turystycznego folderu. Zredagujcie notatki, które przekażecie grupie redaktorów..
Źródła, z których możecie korzystać, to:
Grupa Fotografów ,,Z aparatem przez wieś":
Waszym zadaniem jest odszukanie lub wykonanie atrakcyjnych wizualnie zdjęć Brąswałdu, będących ilustracjami do poszczególnych części folderu turystycznego. Warto, abyście odnaleźli 7 kapliczek, które znajdują się w miejscowości.
Źródła, z których możecie korzystać, to:
Grupa Redaktorów ,,My to ładnie opiszemy"
Źródła, z których możecie korzystać, to:
Grupa Informatyków ,,My to wszystko poskładamy"
Waszym zadaniem jest złożenie wszystkich wyników pracy w ostateczną całość: opracowanie graficzne i edytorskie folderu turystycznego, tak, aby można było go przedstawić jako efekt pracy końcowej (w formie tradycyjnej lub on-line).
Źródła, z których możecie korzystać, to:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz